23.9.15

Ready Player One af Ernest Cline

Hvis du er til helt gamle computerspil, og film og musik fra firserne, så er bogen Ready Player One af Ernest Cline det perfekte valg.
Jeg færdiggjorde bogen i går, og jeg elskede hvert et sekund. Et eller andet sted ville jeg ønske, at Will Smith dukkede op i sit sorte jakkesæt, og blitzede mig med hukommelsenssletteren fra filmen Men in Black, bare så jeg kunne få fornøjelsen at læse denne bog igen.

Bogen er en nørd bog. Nej helt seriøst, det er virkeligt en nørd bog.

fx. Helten i bogen har på et tidspunkt en Delorean fra Tilbage til Fremtiden. Og bilen har Kitt-lysene(og stemmen) fra Knightrider, og så er der Ghostbuster klistermærker på siderne. Den bog har så mange nørde-detaljer. Jeg elskede den bog!

Så igen... Hvis du er til helt gamle computerspil, og film og musik fra firserne, så er bogen Ready Player One af Ernest Cline det perfekte valg.

Den får hvertfald seks stjerner med pil opad af mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar